loading...
صحافی شهریار
آخرین ارسال های انجمن
میرزائی بازدید : 152 1395/11/05 نظرات (0)

با سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست و همکار گرامی و سپاس فراوان بابت عضویت شما در سایت،

میرزائی هستم مالک صحافی شهریار

از این طریق میخوام یک دستگاه طلاکوب دیجیتال جدید رو خدمت شما معرفی کنم شاید مورد علاقه شما قرار بگیره که بیش از دو ساله که خودم دارم استفاده میکنم و هیچگونه ایرادی تا به امروز در این دستگاه مشاهده نشده

قابلیت های این دستگاه:

عرض چاپ 42 سانت

قابلیت طلاکوبی روی جلدهای صاف ایرانی و زبر خارجی

بدون نیاز به المنت و حرارت 

بدون زمان انتظار برای آماده به کار شدن دستگاه طلاکوب

سبک و رومیزی

نصب و کاربری بسیار آسان (با اتصال کابل دستگاه به کامپیوتر به صورت اتوماتیک شروع به نصب درایورها خواهد کرد)

با یکسال گارانتی تعویض

براقی، کیفیت و ماندگاری طلاکوب فوق العاده

دقت بسیار بالا در چاپ جهت طلاکوبی فونتهای ریز و طرح های ظریف

همراه با فایلهای آماده برای پایان نامه، طرح جلد قرآن، طرح های فانتزی و زیبا برای جلد آلبوم بله برون و لیست جهیزیه

آموزش کار با دستگاه طلاکوب و همچنین صحافی جلدهای طلاکوب شده

 و از همه مهمتر قیمت بسیار مناسب
 
با این دستگاه سفارشات خود را در کمتر از نیم ساعت با کیفیت بسیار عالی آماده تحویل کنید!!برای مشاهده فیلم کارکرد دستگاه طلاکوب به همراه توضیحات مربوطه و نمونه کارهای دستگاه اینجا کلیک کنید
برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تماس بگیرید
منتظر نظرات و پیشنهادات سازنده شما هستم
با آرزوی توفیق روزافزون برای شما
میرزائی،صحافی شهریار
09169202399

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
«کـیـفــیـت راز مــانـدگــاریـست» صحافی شهریار اولین مرکز صحافی و طلاکوبی دیجیتال در منطقه ارائه دهنده انواع خدمات صحافی و طلاکوبی با بهترین کیفیت در کمترین زمان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خدمات صحافی شهریار را چگونه دیدید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 230
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 712
  • بازدید کلی : 74,790